Thursday, October 29, 2009

ku bkn nk kutuk org ke ape...lau terasa...ampun maaf dpinta...aku nk citer...ad la sorg pmpuan ni...aku knl kt kem...dh ad lme dh oovoo die...cume bru tw tu die...aku sje je nk test...lyn jgk bdk ni...hurm...reject....xske r pmpuan yg lyn ni...pstu nk dpndekkn citr...aku ckp r jgn dk lyn sgt ramai laki...aku bkn saham (sahabat masjid) ...aku jz insan yg kekurangan jer...aku pn geram r cz die lwn ckp aku kn...so aku pn mrh r...tbe2 kwn bek aku sndiri ni mrh aku npe nsht die...siap kutuk aku lg...siap ajak aku gado lg...maf la...aku blaja martial art bkn tk lwn kwn...tp lwn musuh...xtw la die nk jd musuh ak kot...haha...aku xnk tmbh musuh..lg2 sbb pmpuan...laki bodoh jer yg sbb pmpuan die sggp ilang aku as kwn die...xpnh lagi aku jmpe laki dayus cm die...ikut jer kte pmpuan...mcm kerbau kene cucuk idung...haha...jgn terasa tw...haha...yg bek tu aMBIK...yg xbek tu tgur...aku ske org tgur aku...

2 comments:

  1. erm.... suke tegur org erk...?
    leyh taw...spew gurl 2??huhu

    ReplyDelete
  2. semoga sama2 dapat muhasabah diri..
    hidup di dunia nih hanya untuk Allah..
    jadi KHALIFAH dan HAMBA Allah

    ReplyDelete