Sunday, June 27, 2010

2 comments:

  1. cntik kn gadis ni...baek kn...comel kn...huh...tlalu perfect...tp layakkah kau miliki insan spt ini?.....haha....lets dengar crita ttg ku ini...diawal ku masuk ump...aku cbuk ngn men tagged....aku kenali gadis yg bernama nurul IFFAH...gadis yg solehah...hinggakn die berjaya buat aku jd bek....kami x kapel...cume kwn...tp lama2 jd lain...kmi dh jnji akn jaga perhubungan kami...kmi x pernah jumpa...lgpn die blaja kt UM cawangan nilam puri...jauh...ak pn xnk jmpe...xelok...hingga la tiba waktu cuti sem...aku tgl kt umah...aku pinjam broadband akak tk wc ngn iffah...tu first tim aku tngok die live...cantik...tp wlpn lam bilik....tudung labuh ttp melekat di kepala die....hurm...tlalu bek...di pagi hari...aku menerima panggilan...iffah kol...tu kali kedua kami berckp...sbb slama ni x pnh ckp sbb bgku suara aurat...iffah yg gtw...ak ikut je..panggilan itu upenye...perpisahan antara kami...aku terkedu saat die nyatakn umi die akn paksa die btunang ngn pilihan keluarga...saat tu bru ku tahu....umi die ustazah...abah die ustz...haha...xkn la nk lelaki ntah pape cm aku ni...hurm...lelaki pilihan parent die tu....

    ReplyDelete
  2. jika kita mahukan wanita solehah, kita perlu berusaha menjadi soleh...mcm tu jugak sebaliknya..
    mari kita sama2 berubah dan menjadi hambaNya yg soleh. slmt maju jaya ya..he
    =)

    ReplyDelete